fast jag vill inte vara såhär mot dig

Jag vill inte vara sån mot dig som jag vet att jag är
Jag vill inte känna att jag hela tiden är till besvär
När du försöker prata med mig om sånt du tror är viktigt
vill jag inte ge dig blickar av hat och visa att jag är likgiltig
jag vill inte bara sitta där som om det du säger inte berör
bara kaxigt hålla masken och berätta att du alltid förstör
men jag orkar bara inte lyssna på ditt tjat
om mitt liv, att allt jag gör är fel, att jag inte äter nåt
Du säger jämt att du förstår att ibland är det hårt
Att du ser hur jag mår, att mitt liv är skit och du vet det är svårt
Men du vet ingenting, eller så skiter du i det
Du visar aldrig att du förstår hur jag har det.

Jag vill inte känna att jag är nåt du inte vill ha
tröttsamt att höra att inget jag gör är bra
Du berättar om mig som om du tror du är jag
Du säger att jag har noll självkänsla, att jag är svag
Du pratar skit om folk som jag faktiskt bryr mig om
Som om jag vore bättre, men jag är precis som dom!
Jag vet att jag gjort saker mot dig som varit fel
Ljugit, undanhållit, spelat dum och vart till problem
Men när jag pratar med dig vill jag skrika på dig
Hur kan du bli arg för att jag ska ta en fika?
Tänk tillbak på när du var liten Anna
Jag såg upp till dig, du var världens bästa mamma.
Men jag har växt och du har krympt i mina ögon
Du är patetisk och falsk precis som dom du snackar skit om.
Väx upp, erkänn när du har fel.


Kommentarer
Postat av: Miss Jessica

Har du gjort den själv?! den var wUnderbart fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback