Tack för 9 månader.

76728-124

Du vet väl att du är vacker?

Jag känner för att skriva nu. Det jag skriver kanske inte låter vettigt någonstans, men jag vill ändå. JAG fattar i alla fall vad jag menar, och det är min blogg.
Nu har jag varit singel i.. ja , sen i onsdags. Och jag känner mig lättad, för visst tyckte vi om varandra, men det var inte bra i slutet. Jag är arg och besviken för hur du betedde dig det sista, du kanske inte tänkte på det, men jag vet att du ljög, och var falsk. Och sms, förlåt, men jag tyckte att det var sjukt omoget. Speciellt eftersom jag sagt förut (vid andra liknande tillfällen) vad jag tycker om dina Sms-dumpningar. Man ska aldrig lova sådant man inte kan hålla, man ska inte prata smickrande om det inte är sant.
Man ska inte vara så stolt att man vägrar inse sina egna felsteg, för enligt dig var det ju mitt fel, alltihopa. Jomen klart att det var jag, släng det på mig.
Men jag är inte bara arg. Du har gett mig SÅ mycket. Självförtroende, en ny stil, ett nytt liv, kärlek, du har alltid funnits där. Jag har kännt att någon behöver mig, att jag har någon där. Vad du gett mig fick mig att se världen med nya ögon. Jag lärde mig att älska istället för att hata. Jag lärde mig att jag visst är någon som folk kan gilla. Jag ser längre än bara ytan nu.
Det kommer aldrig att bli vi igen, jag vill gå vidare och se andra saker nu.
men tack för 9 månader kärlek Älskling.

Hej. Det ovan är kopierat från min blogg,
www.nogg.se/LaPrinzipezza. Men iband har jag lust att skiva här, och idag är ett sådant tillfälle. Det är därför jag aldrig tar bort den här., vad är det för problem med att ha två bloggar? DET ÄR BRA!
Idag ska jag vara med Becca och Crille.
Mitt nya liv har börjat :) Det kommer att bli bra..det blir bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback