Jag vill se dig le igen

Goddag!
Jag misstänker starkt att jag inte har en enda läsare !
haha, och ja, det är ju bara bra om ni håller er till den nya bloggen www.nogg.se/LaPrinzipezza,
Det är där allt händer, haha!

Ja, livet leker med mig .
har dom bästa omkring mig, det är sommar och lov och det enda som fattas är ett jobb och fett med cash!
Ja, och att baby var här hemma hos mig och inte i Sthlm.
Men man kan inte få allt antar jag.

Idag är det måndag även om det inte spelar någon roll såhär på lovet.
Jag har inte gjort alls mycket idag. Gått upp och lämnat älskling vid tåget aptidigt, sedan druckit massa kaffe och suttit här, vart ute med hunden och även diskat lite.
Jag ska nog gå och städa lite lådor i köket, mamma kommer att älska mig
Alla älskar Anna. Så det är .

haha, PUSS alla glada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback