äna

När jag skrev här igår gick det inte så jävla bra ..:P
Dvs hela bloggen FÖRSVANN spårlöst och var därmed BORTA.

Igår var jag iaf med Älskling. åkte in typ..ah var inne 11 och åkte hem 20.
Först var vi ensamma och det var mysigt =) sen kom hans lillebror men det märktes det inte så mycket av. såg faktiskt inte ens skymten av honom. Social prick ^^
Sen kom också mamma pappa hem men då skulle vi åka ner till stan. och fika med Joppe och Jessie.
Joppe och Jessie är roligt att säga :)

Åh, justeja, vi har en ny tv :D EN JÄTTESEXIG TV INGEN HAR SNYGGARE TV ÄN OSS =)
shit. Tv :D

Okej, första dagen i skolan var, seg men inte sjukt tråkig faktiskt :D
Den var seg eftersom vi bara. pratade pratade pratade fikade lekte och pratade.
det var en..typisk första dag.
Lovet slut nu.  Fast shit vad lätt det var att komma upp imorse iaf :D helt otroligt.

Schemat i år var..inte alls nån höjdare men. skit samma :D

I helgen vill jag åka till mamma. och på fredag kanske träffa Jessie? VAAAAAAADDÅ KANSKE? Ska träffa Jessie

76728-95



Cädrik <3 Äna                             :)

Det regnar, och för övrig är det inte mycket som pågår i mitt liv. Jag tycker ändå att det är väldigt skönt.
att inte behöva göra massa saker. bara göra något om man orkar göra något.
Och dessutom är jag lycklig :) Det är en sjukt skön känsla.
Men jag undrar fortfarande vad som har hänt.. hur seriöst det var?
Jaja, ett moln är inte alls mycket :)
Cedric, Jessica och Rebecca är dom finaste jag vet. Jag är inte mig själv utan er i mitt liv.
 
Jag vet inte vad jag gjort för att förtjäna er. kanske behövs det inte göras något, kanske kan man
bara vara. och så kanske man gör något omdevetet?
Jag önskar ni kunde fatta vad ni ger mig.  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback