Be Back

Godmorgon gott folk . idag vaknade jag nu klockan tre. och jag hatar att vakna så sent. igår gick vi och la oss vid fem.. eller jag och josse iallafall..resten..gick väl och la sig såsmåningom ;)

Jag är kaffesugen. jag är sugen på lite allt möjligt.
KAffääää Kaffääsugen.

Min Jässica. Min

Är så trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. det är nog den 20e idag.. elleer nåt. jag vet inte riktigt men. Imorgon kommer nog min mamma hem. Från sydamerika Cx
Jag är rätt sur på henne för att hon verkar ha bosatt sig där for life. Meh meh, får väl se..hoppas hon hade det mysigt :)

Jana: 
Alltså, du är BÄST, det är du. vet du det?
Du är redan bäst, ALLRA bäst, bättre än alla andra.
Därför måste du lyfta fram alla som är bättre än dig.
Du måste vara ödmjuk!
DU kommer nå så sjukt långt att du inte ens fattar det!
Äh förlåt, jag bara tjatar.
Men jag tjatar för att jag VIll tjata!

Öh..jana pratade med mig igår :P  Oo ;)

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback