but we're not sorry

76728-100 

Hem från skolan precis. slutade vid två idag . S K Ö N T !
Asså om jag inte bestämt att jag skulle städa som en vilde idag hade det vart en helsoft dag..

Rebecca vill ha med mig till Borås.. menhallå..jag orkar inte..vill inte..KAN INTE Oo
Jag vill bara städa,. kolla på film och sova. Jag ska spara mig..tills på fredag :) Då kan jag leva igen ;)
jag är i gbg varje helg numera. var där förra, ska dit nu till helgen, och helgen efter det. och HELGEN EFER det..SEN ska jag nog vara hemma ;)

Eminem - When I'm gone

                                                                                                Reggae :D for life

Jag vill att sakerna ska hända nu ! NUUU. Jag vill inte att chanserna ska komma som sniglar och försvinna som blixtar. herregud. det borde vara TVÄRTOM! Jag menar, vem orkar vänta på chanser i snigelfart ? Jag vill att allt ska va typ som i min hjärna istället , där finns en perfekt värld :K

Ämnebytning, drastisk sådan, Jag och beccs har precis bakat chokladbollar. dom är lite såhär.. smöriga. fast det är bara att käka ! :) Man blir tjockis :) det är fint

fan jag är typ sjuk. har inte nästan dött i skolan senaste dagarna. det har nästan varit rent av trevligt O.o

                      LängtalängtaLängtalängtaLängtalängtaLängtalängtaLängtalängtaLängtalängta

 Gotta hide ;)



Fortsätt..
Jag vill ligga i soffan och kolla på film. i min ensamhet. en BRA ensamhet..liskom, en skön ensamthet i soffan..bara jag och mitt täcke. Men å andra sidan..hur underbart vore det inte om han var med mig =)
"baby, there's so many ways I want to say I love you"
han existerar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback