Förklarning till dig Älsk ?

It's not like you didn't know that
I said I love you and I swear I still do
And it must have been so bad
Cause living with me must have damn near killed you
And this is how you remind me of what I really am
This is how you remind me of what I really am

76728-94


Ibland undrar jag om jag har en bra personlighet
ibland undrar jag om jag har nån personlighet alls
Men det har jag ju, alla har det
även om det inte verkar så alltid


Okej. jag ska "blogg förklara mig" litegrann för Cedric. Vill han inte fatta så vill han inte.. men jag vill ändå.
Det är klart att pussa dig är mer värt, jag älskar ju dig och jag ska sluta imorgon för din skull. inte för mamma, farmor, pappa eller någon annan. Jag lyssnar inte ens när dom säger till mig och allt jag vill är att trotsa dom, när det gäller det. Men allt jag ville var att röka den inatt. När jag är ensam. och tänker. och lyssnar på någon skön låt. när det är mörkt. Jag köpte det paketet för att det skulle vara mitt sista.
Och jag är ingen människa som tar lätt på saker och ting. det är typ en stor grej för mig, allt är stora grejjer för mig och att sluta bara sådär inatt är jättestort. Jag vill inte bli tvingad till något.
Och jag mår inte bra när du gör sådär. det känns jävla skit när ens pojke vänder ryggen till och går, inget hejdå, ingenting. den enda som sa hejdå var joppe. och jag ville typ gråta.
Men du betyder allt för mig och jag skulle göra. nästan vad som helst för dig. Jag menar inte typ dö eller sno någonting men du kanske fattar..
Och jag vill inte säga hejdå på det sättet..det förstör hela kvällen. jag tänker bara på dig.
Jag tar inte det här med rökningen som en stor grej alls, det är vad som hände med oss som är den stora grejjen.
jag är helt tokgalen i dig och jag kommer aldrig sluta. och jag vill haaaaaaaaaaaaaa dig här nu för jag vill prata och kramas och och och och och
jag vill att du ska vara glad på mig. för du älskar mig. och jag vill bara skriva älskar hela tiden för det är bara det jag tänker på (L)
Fast jag skulle ändå inte bara gått så.
Borde jag vara sur? Borde du vara sur?
jag låter smörig men det är inte smörigt menat och jag är inte den sorten som smörar heller ..
Jag vet inte vad jag ska säga mer, men jag fattar inte hur det kunde bli såhär av detdär.
Älskar dig mer än något annat baby.  Tro mig <3

The only guy that I adore

<3 <3 <3
The only guy that I adore



Kommentarer
Postat av: NeedSomeBody

klart du har en personlighet! du har den mest unberbaraste personlighet..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback