How am I supposed to know what's right ?

Heeeey.
Jag tror det här kommer att bli en normal blogg..
eh, jag ska ge det ett försök i alla fall =)

Jag sitter på jessicas skola nu. hon har gett mig en dator..jag hade tråkigt ^^
HAr träffat och sett massa jag känner och känner igen ^^
Alla går här ju..eller, det var att ta i men ändå.
Shit den här stolen är helt sjukt obekväm ! :P

Hon slutar vid halvfem fem tror jag..längtaaar.
vi ska fika i stan antar jag. och hoppas.

Var hemma från skolan idag. hade ont i halsen och magen.
Ing-Marie ringde och beställde tid hos vårdcentralen. hon hade onda aningar xD
Tog två prover i halsen och ett BLODPROV! fick välja mellan att ta det i fingret eller armvecket, öh, svårt val.
Fingret såklart!
Sen skickade dom proven till Borås. och nu har dom ringt. oturligt nog hade mamma rätt, jag har körtelfeber-viruset.
Får inte överanstränga mig eller va med på gympan och så.. LÄSTE DU BECCA, JAG HAR KÖRTELFEBER!
Halsprovet var för halsfluss, får svar imorgon. jag som känner mig bättre..
jag var mest sjuk för att jag kände mig nere och snorig och ont i halsen och magen och ville va hemma.
och slippa sega bildlektioner. men jag är sjukare än jag antog visst Oo.

Snackade med Becca i telefon nyss.. öh, intressant och så liksom ;)

Ikväll blir det gbg. och undra hur det blir med det där nu när jag är sjukling. ahja, jag KÄNNER mig hyffsat frisk iaf :D

Undra hur länge jag haft det här viruset.. *-)

Mjamja.. Keeeeeeekleeek ? och Fred och Pusshejs






Kommentarer
Postat av: MissShorty

det var inte en så normal blogg.. det är en Annoisch - cool- blogg...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback