In my head, in my head You are dyin' ..

Ditt kittlande skratt,
som smög genom min kropp.
Dina glittrande ögon,
som fick mig att le.
Lycklig var sekund, varje timme och minut
Men allt har en början, och allt har ett slut..

Du fick mig
att skratta åt det som var svårt
Men nu, finns det bara sorger och gråt
Här står jag ensam,
sviken och rädd.
behöver slumra in,
längtar till min barndomsvän.

Barken sprack,
och ditt sanna jag kom fram.
Trodde jag kände varje del av dig.
Men jag hade fel,
så var det ej.
Blicken fäst i backen,
ska jag orka mer?

Du fick mig
att skratta åt det som var svårt
Men nu, finns det bara sorger och gråt
Här står jag ensam,
sviken och rädd.
behöver slumra in,
längtar till min barndomsvän.

Av Linda Lek

Kommentarer
Postat av: MissShorty

Längtar till min Barndomsvän.. ;) den e så söt den låten.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback