jag är glad att jag har dig.. *-)

Rather Charming  |

Lördags bananen Oo
17 gubbar ägde sönder alla :) Haha
Var jättemyyyyys. och sen, kom Shärran och Sebbe och en miljon kompisar till dom.
Det var myspys ^^
och ´jag typ tvingade dom att sitta på stenar (A) och sen gick vi till stan igen.

Och jag fick ingen skiva. men jag har den på datorn iaf... fast JA, jag fick en svetthandduk :K *stolt*
xD  sug på den. suckers.

write more later när ja snackat med Elain i tele ^^ *paus*

Nu ca en heeeeel dag senare:
Josse och Ricky drog nyss. på promenix
nu sitter jag här själv och typ .. tänker?
Jag känner mig typ Glad. som i glad. glad. fast inte jätteglad, lite glad
Det har hänt en bra sak
jag har träffat Cedric
och snackat med honom. fast vi sa kanske inte så mycket. Han älskar mig [?] Jag älskar honom.
Ja, vi blev ihop igen. Det känns inte så konstigt. fast jag kände mig billig. Men jag bryr mig inte så mycket om sånt längre. vad andra tycker och shit.
han sa att han var säker. jag hoppas att han är det.
jag hoppas att han menade. allt han sa



Min babis becca ligger på sjukhuset inatt. och igår natt. hon har körtelfeber och hon mår inte alls bra..
Tycka synd om.
förlåt men jag sa redan innan att jag tänkte träffa cedric för han ville prata.
men trots det, Förlåt hemskt mycket.

jag är helt annorlunda nu. jag. ah jag är som jag är. en helt annan person i vArje fall.

Ska nog leka med Jessica imorgon. (och städa husvagnen +o( )

och förresten träffat Angelica i gbg :D det var mycket skoj:D Vi ska leka någon dag : ) *glad*

Shit jag har massssssssssa att skriva . orkar inte bara

Älska mig : )

sänder en tanke till mor min som är, på semester. Älskar dig

Bilder:
  Ankan *-)                                                           
FörAlltid       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback