Mini dammsugaren kommer åt överallt!

HEj HEj Verkligen hej!

Snart tänkte jag hoppa in i dushen
det är som såhär, att Farmor kommer hit idag vid fem, och ikväll ska jag och becca till Jessie på kalas :)
haha:D
Becca är med i svängarna ;) Yeh :D
igår checkade jag och Bäxx på The Shining. typ 511 gången jag såg den, men den är fortfarande äcklig :D
jag käka pizza nyss *-)

När jag duschat ska jag klä på mig xD
Hm..jag ska ha på mig.. öh..jag vet inte. byxa + tröja blir skitbra :)
jag ska snart fixa kaffe med. det ska bli gott :)

Drömvärld

Jag tycker om farmor :) Hihi

den här helgen ska jag chilla.
det är fna lördag, det känns VERKLIGEN inte så.
men jag måste umgås med farmor nu när hon är här, och så har jag gjort massa saker så det blir bara gnäll och skit om jag vill göra nåt.
fast jag ska ju på kalas. och på måndag ska jag till JessiÄlsk i Borås.
men imorgon kan jag kanske hitta på nått med Fammor.

Jag mår bra tack !

Ge mig! -->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback