New week once again

76728-99Hej för guds skull =)
Har inte skrivit på ett tag, vid närmare eftertanke skrev jag faktiskt i fredags..
Men ändå. Ska skriva mycket hade jag tänkt,
så ingen kommer orka läsa. Fast det skulle jag ha gjort ;)
Senare på fredagen fikade vi som planerat
vi tänkte åkt till den där spelningen.
men när vi hämtat mina pengar av Ced
fick
vi gå hem till Jessie och utfodra mor
hennes med godis,  vilket gjorde att vi missade
 alla eventuella tåg/bussar som
vi hade behövt ta för att hinna.
Sen FICK hon inte ens åka till götet.
så..vi drog ner på stan och fikade ännu en gång xD Och kollade lite vid insparken på grand, och följde joppe till hans fest. sen träffade vi Adad och pizzakillen och bawer och den andra lattekillen utanför latte :) vi var med dom ett tag, sen skulle jag ta bussen till gbg vid tjugo i tio .
Utanför bussen träffade vi två killar. Johan och Olof. Dom satte sig vid mig på bussen. ja, faktiskt på samma säte som mig.
Lite sällskap skadar väl inte, tänkte jag.
Sen bjöd dom mig på öl. och så fick jag veta att Johan som verkligen stötte på mig, var 28 bast och hade en unge på två år. Han undrade om 28 var ett problem för mig. jag svarade att JA, fast det beror på vad det handlar om. då började han snacka om FÖRHÅLLANDE! han sa "Om du och jag" hela tiden. Och han tog mig på låret och shit.
jag sa att jag aldrig skulle bli tsm med en 28 åring, och en 28 åring skulle aldrig stanna hos en 15 åring. då protesterade han och började med sitt "Du och jag" igen. Väl vid stationen var han helt nere för att skiljas från mig. och så..ja..sen hejdå. och jag drog för dom sprang till spårvagnen. jag drog hem och hade te kalas med mor min innan jag SOV SOV SOV!!  han har ringt massa sen dess :S

Sen på lördagen åkte mamma och jag till stan. vi gick i olika affärer lite, men jag kände mig hängig och seg så efter inte allför lång stund satte vi oss på ett lugnt fik i ett hörn :)
Vi fikade caffe+bulle . helt sjukt god bulle! :O
Precis när jag var på spårvagnen hem ringde Oskar, och vi skulle fika i lördags. så det blev bara hem för ett toabesök för att sedan dra ner till stan igen. Det åskade och regnade MYCKET!
Vid pressbyrån och tidpunkten på drottningtorget började någon jag och någon Sara prata, vi tog skydd tillsammans under ett tak^^ Vi hann prata om en hel del innan Oskar till slut kom :)
Vi gick under mitt paraply i regnet fast han blev blöt ändå xD det skulle nog jag med blivit om jag bara hade t-shirt. Han visade mig ett fint ställe vid en glasskiosk ;) hahaha. det var hyfsat fint faktiskt :D 
Sen fikade vi på condeco på avenyn. Det var trevligt och torrt framförallt. Efter det gick vi mest bara runt, i väntan på hans tåg. han skulle absolut sitta vid en fontän, som var heeeeelt dyngsur. så vi satt på min halsduk . Sen åkte han hem.. Jag fick ett bra intryck :)
Eftersom jag hade ont i magen och inte orkade åka till festen han var på senare, tror han nog dock numera att jag är rädd för honom ;)

Sedan vart det söndag, idag. Dagen började med att jag blev väckt av min mobil. såg att det var becca och klickade henne. Herregud, klockan var NIO, visa hänsyn till dom sovande !:P Men hon gav sig inte så jag svarade. Hon hade saker att prata om.. Sen sov jagf igen tills hon väckte mig för andra gånger, vid elva tror jag. och så pratade hon igen xD före jag duschade snackade vi igen. ute bara regnade och regnade det. Vid halv fyra åkte jag till borås. åkte till knalleland för att kolla runt lite, köpa kaffe+choklad och gå på toa.
Sen åkte jag till busstorget igen. och ringde Adad. han var på cafe latte. så jag gick dit. där var även Cedric, Andreas, Joppe och John. jag satt lite med dom innan jag vandrade till stationen.
Nu är jag alltså hemma igen och så var det med det.

Och jag ville bara hänga kvar. Min livhake, och jag klamarede mig fast vid dig.
jag skulle aldrig fått nog av dig. Men jag måste släppa nu. Och jag försöker släppa.
När man släpper vet man inte vad som händer. eller hur man känner sig.
Och jag vet inte hur jag känner mig faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Kristian

Jadu, vad ska man säga kommentera XD. Det verkar som att du har de rätt skoj, trots att du är sjuk? hehe

2006-08-28 @ 11:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback