there's always cracks ..

Shanna.

Bruniz!

en jobbig sak har hänt. jag vet inte vad jag ska göra nu.
jag vill trösta dig =/
men jag kan inte. och det går inte
och varför händer detta såhär nu?
Jaja, we'll see.

Idag ska jag nog antagigen på sånt här disco igen ;)
men det är bara om någon kan hämta oss i borås ikväll. eller mig och josse iaf.
för trots att fritsla är världens metropol går tyvärr inte så mycket nattrafik ut hit. kasst kan man ju tycka ;)
hah. Med Josse, Jessie och Shärran och kanske hans friend Sebbe.
ja tobbe ska ju dit med. och cedric ska dit :P
Det är tha place to be *-) hahaha=)

Jag vaknade i vanlig ordning nio idag.
jag har sovit jättegott.
igårkväll/natt hade jag ett känsligt snack med Fille. Sen tyckte jag vi skulle sova. han tyckte det med.

jag skulle vilja ha en cool grafittibild som fille gjort här i min blogg men jag märkte att jag tagit bort den ! vad är det med mig. huh.
hittade boten anna på MIN MUSIK på datorn!!
Det var nog jenny som fixat den.
men jag tog bort den. det är typ min rätt som heter Anna och speciellt när den är på min muik.

jag har druckit en halv kopp kallt kaffe. för ja ställde kaffet när ja gick och lämnade gisela. och det blev kallt. det var skitäckligt. hata kallt kaffe.

ikväll ska jag titta på Ceeeeeeedriiiiic <3 an i'm in löööv with cäädrik ; )
jag säger "in löööv" hela tiden för att josse går runt och säger så och det är så jäkla gulligt :D

76728-85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback