this could be the first

JAG HAR LÄRT MIG ATT BARA ORD ÄR INGENTING, DET MÅSTE KÄNNAS
76728-99

Vill inte ha texten i mitten men blogg cpar , så den får vara här. om det är så viktigt för den *-)
Idag har jag vart i skolan en hel dag. igår också. var jäkligt tröttsamt men i made it :) Känns bra nu i efterhand..ska nog palla hela veckan hoppas jag. Idag efter skolan hade jag tänkt att åka in till stan och köpa dojjor. Inte för att JAG tycker det är nåt fel på mina älskade fula skor, men ALLA ANDRA verkar ha problem med dom ^^ Men det var inte för deras skull, mest för att mammsi skulle bli glad på mig. hon tjatar varje dag om att : Du måste köpa nya skor, ny jacka, ny det DET OCH DET. Jag är dock inte som andra tjejer, shoppig av mig. så jag tycker mest det är jobbigt och onödigt. Jag menar, jag HAR ju skor O.o. Väl hemma ringde hjärtevännen Challee och undrade om jag inte kunde hänga med henne till Borås. KLART JAG KAN !! Så vi åkte in, hon köpte en shorta, men var tvungen att åka hem snart för att dansa baleeeeeett. Så då fikade jag med Jessie, Adad, pizza killen och nån annan. och Bawer och den andra lattekillen var med till och från..fast dom jobbade ju :) Adad är roligt, det är pinsamt att vara med dom, dom snackar om mig hela tiden på ett annat språk ! OCH på svenska! det är nästan värre :P  På fredag då ;) haha. Fredag var det vi sa mest nog:D
Sen drog Jessie och jag till Knallelandet igen för att köpa dojjor till mig. och det gjorde vi :) Dom är fina :K Och jag köpte typ en sjal på glitter, och guldringar. Vi provade mössor på HM och Stadium med ^^ Och träffade gympa-tobbe på mc dounalds. Sedan, åkte vi till stan och fikade IGEN, med oss själva nu fast med ögonkontakt regelbundet med pizza killen. han tog mig på rumpan..daaah :P haha ^^
Det är roligt att vara där. det har varit en rolig dag. jag är glad :) Längtar sönder tills i helgen.

Rebecca mah pretty baby Me want you to feel good =/ Jag vill kramas med dig och slicka på dig :) <3

Den 9e åker jag till Falun, kommer hem 12e tror jag. Ledig från skolan två dagar. Min kusins barn ska döpas..med andra ord mitt kusinbarn ;) Undra om jag ska hälsa på mormor..vaffan..jag måste. det kommer bli TUFFT ! Hoppas jag inte blir såhär, känslig
Johanna tycker att jag sviker henne som inte kommer va på skene marten i år xD men måste upp dit..eller, mitt egna val men jag vill. Kommer sakna Becca och Jessica så mycket. fast fyra dagar, det funkar.

"YOU SEXY GIRL YOU GOT NICE ASS!"  hahahaha, kunde inte låta bli. denna mening har jag terroriserat Jessica med idag :D Med perfekt rolig brytning ;) Och bara på officeilla platser som fulla bussar, så att alla kollar på oss :K *evil*

Joni är en helt sjukt bra kille. jag tycker om honom. Han tycker nog om mig :) Våran msn relation är konstig. lite speciell sådär.. Mja mja, han är bra iaf :) Vi gör varandra glada ^^ tror jag.
FEL!! Vi gör varandra glada^^ DET VET JAG!!!!

Over and out suckers




Kommentarer
Postat av: hauska

"Johanna tycker att jag sviker henne som inte kommer va på skene marten i år xD"
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

... kom hit och slicka på mig

Postat av: joni

Weeeehiiiiii love you

2006-08-29 @ 22:19:36
Postat av: Miss Jessica

"YOU CRAZY GIRL YOU GOT NICE ASS" hahahhahahhahaha du sa de i 10000 år... haha.. kommer inte glömma den meningen på ett bra tag.. xD älsk

2006-08-30 @ 09:57:59
URL: http://MissShorty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback