R o s a på r ö t t ?

Hej hej heeeeeeej hejhej

verkligen hej
hemskt mycket HEJ!


det var längesen huh?!
Jag är hemma nu.
I torsdags åkte jag till Borås. och sen vidare till gbg. Där träffade jag Shärran Yeey:P
han var ball:) så har man äntligen träffat honom !
sen nana jag hos lilla mammsi.
I fredags fikade jag med mamma på stan, sedan åkte jag till Borås och träffade Älsk:)
Det var MysPys.
Och idag, lördag, åkte mammi och jag till Frölunda Torg (700 år med spårvagn) och hälsade på Cedric på jobbet. joup, han jobbade där idag.
När han jobbat klart fikade vi på stan. och sen åkte vi bussen och tåget tillsammans :) <3
Jag glömde min handgrej hos honom. han glömde den också hos honom.


Och nu är det inte långt tills på måndag. då ska jag åka.
Ska bli jätteroligt och mysigt faktiskt :D
Jag kommer sakna sönder efter Cedric, Jessie och Rebecca (L)


Hoppas Bääääkkka har det underbart roligt därborta. eftersom hon inte är här med MIG! ^^
Älskow. kommer hon hem imorgon tro? voret revligt att träffa henne lite imorgon :)
Ska bli trevligt att träffa Jessie lite imorgon.. JÄTTELÄngesen O_o <3


jag känner en trygghet och jag vill aldrig ramla ner från känslan
när du håller om mig kan jag sväva upp, och flyga över stan
där kan jag se allt hemskt som pågår,
men inget kan få mig ner idag
för det är du, och jag



76728-6976728-67 and u keep it pumpin'
straight to my heart




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback