i think i'm dumb, or maybe just happy, think i'm just happy ...

SHAO .

The day is done, and i'm havin' fun

Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmelen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag vart hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna ville jag va' vinden
Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns


igår åkte pälski-Jessie me det koola smeknamnet och jag till Borås och lodade oss ^^
Sedan åkte vi till Kinna (H)
haha, ÖH, vilken "fest" det var alltså ;) helt otroligt typ xD
Naeh men det var ju jättetrevligt sen :D
när vi hade träffat dom där andra. så vi slapp vara mobbade.
fast vi, är aldrig mobbade O.o men nästan då ;)
damnit att vi inte blåste jessie xD då kom vi inte ens in på det balla discot ^^

Cedric är arg på mig =/
jag är lite småbesviken på honom med.
Men jag älskar dig (L) hur mycket som helst.
Var gad på mig igen .
   


Idag ska jag till mamma var det tänkt..
ska väl det också..
har inte kollat tider eller nåt.
men får ju typ inte vara hemma..
jaja...
det blir skitbra tillslut. löser sig.

igår åt ja typ ingenting. och inatt var ja hungrig. men nu är jag mätt igen. Asså det är för VARMT ute ja kommer dö av matbrist.

Poowwsss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback