i'm away looking for myself *

Hej gott folk. och ont. och mittemellan..

Jag friterar. jag har precis friterat pommes. josse tyckte det var hur goda pommes som helst. dom godaste hon ätit typ. synd bara att det var så lite xD *hihi*
Så nu ska jag fritera köttbullar O.o, fiskpinnar och lökringar ^^ öh, det låter helt normlat i mina öron HALLÅh
speciellt lökringar är ett jättemysigt ord, mysigt verkligen *-) ooo - kej
nu har jag lagt dom i fritösen..
och dessutom äter jag en jobbig banan . så var det med det
det är bara josse och jag hemma.
jenny är . i en stuga O.o

jag vill vara på hultsfred _: *tjurig*

Inatt sov becca hos mig. eller, vi sov inte så mycket. vi började sova typ vid 5. sen gick vi upp vid ett. och hann bara göra oss i ordning innan vi skulle åka till borås.
för att gå på bio..öh, typ, omen hette den nog.
det var den där 666-killen, djävulens son typ, ingen trevlig prick det där. Nepp verkligen inte faktiskt..
och först när vi kom in. kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. men sedan åkte vi till city för att hämta pengar av beccas morsa, sen gick vi till knalleland för att jag ville hälsa på cedric. om man glömmer K på Knalleland så blir det Nalleland..vad gulligt :D!
sedan åkte vi till patrik. (petrik) när vi vart hos honom åkte vi till bion. och köpte biljetter.
sedan käkade vi på mc dounalds.. och sedan såg vi på filmen, den var jättebra ! :D lite läskig ibland men inte så.efter bion satte vi oss på ett berg. och satt. och josse var jätterädd och trodde jag skulle ramla ner ^^
och sen typ gick vi runt bara. var lite här och var. i parken, i stan, på ett annat ställe O.o osv.

och nu har jag gjort milkshake. hallon milkshake. och så

tinar vi sockerkaka. vi har, ätmani O.o jobbigt:P ÄTA!

idag har jag bÄrt en igelkott.

mja mja, sånt är livet.


PÖZZ PÖZZ på dig pälski

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback