there's always cracks, cracks of a sunlight *

Laughing gas these hazmats, fast cats,
Lining them up-a like ass cracks,
Lay these ponies at the track,
Its my chocolate attack,
Shoot, I'm stepping in hotter this year,
Care bear reppin' it's harder this year,
Watch me as I gravitate
Hahahahahahaa.
Yo, we going to go ghost town,
This motown,
With yo sound, you in the blink,
You're in the place,
Going to bite the dust,
Cant fight with us,
With yo sound,
You kill the INC,
So dont stop, get it, get it,
Until you're cheddar header,
And watch the way I navigate,
Hahahahahhahahah!



Helgen. höm
i torsdags till fredags var vi med tvillingarna och adde och linda.
som nästan´alla dagar förra veckan.
och sen sov Challee !! IH och Beccis över hos mig.
nästa dag drog jag in till gbg astidigt. becca hängde på¨.
vi vandrade typ runt och gjorde olika saker.
käkade jordgubbar, t.ex, midsommar och allt.

senare drog Becca sig tillbaka och jag också.
Sen var jag på Liseberg med Cedric och hans familj :)
Det var jättetrevligt.
Dom var HELT SJUKT OTROLIGT åksugna så vi åkte parishjulet :K Hiih

´När jag kom hem på kvällen var visst mamma ¨å lennart inte ens hemma.
jag var utelåst Oo
Så jag letade i ca 100 år efter en öppen kiosk där jag köpte chips(25 KR!!!) och cola. sen satte jag mig på en bänk och käkade upp min festmåltid medan jag lekte allmänt lodis och smsade folk.

Väl hemma käkade jag jordgubbar igen och kollade på Rain Man innan jag hoppade i säng.

På Lördagen gick mamma och jag ut och promenerade. sedan gick vi till avenyn och fikade. det var mysigt med många skabbiga fåglar. en hade tyvärr inga fötter.
Matchen var jobbig, jag kollade bara första halvlek. Kass sverige, jag som har sverige-shorts och allt =/
*sur*
Sedan ringde Becca 25 000 gånger och tvingade mig till Annelies 19års fest i Skene.
Jag åkte dit.
Det var faktiskt jätteroligt ändå:)
Träffade massa kul folk.
vid halv tre åkte vi hem och jag sov hos Becca.

idag söndag vaknade jag och sedan dess har jag vart allmänt äcklig och skabbig.
tills nu
jag orkade inte byta kläder, kamma håret eller fixa mig i ordning på nått sätt. jag hade ingen tandborste heller.
Becca var datanörd hela dagen. jag var rätt mkt med Christin istället. hon är snäll.hon ger mig kuddar, är med mig, kokar kaffe och vi lagade mat med:D
Tänk att hon gav mig sin kudde trots att vi väckte henne mitt i natten :) Sött





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback