they don't go to heaven where the angels fly

Det är slut nu..Ta ett djupt andetag andas ut nu
du kan njuta ett tag
Livet går vidare, undra vart jag hamnar
hoppas att vi återser varandra.

Shiet vad jag vill ha sommarlov!
NO-dag imorgon då, typ, gå runt en mil eller nåt..
sen sluta.
rätt glad att vi startar klockan åtta ändå.. liksom då blir man klar fortare.
palla börja typ mitt på dan..och gå hela natten ^^ :P

och josse fyller år idag ^^ 17 bast typ..

lite småtrevligt sådär.

Ceeeeeeeeedric jag saknar dig helt sjukt mkt :|

PUSSHAJ MED EEEEEEEER 
 

fan jävla bajs äckliga kärring låt mig vaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: hauska

hahahahahahahahahaha NO-dagen gick ju bra : )

2006-06-07 @ 10:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback