| they knew better, but still u said forever |

Sen sist har det hänt en hel del.. eller... jaa :D

Spinrock kön O.o Remember?
Vi förföljer folk :) Vi är läskiga som faen ;)

Okej helgen..
I fredags var det ju lilla OS:D så himla bäst :D jätteroligt ju !
borde vara lite oftare typ ;) Sen hängde jag med Jessie hem.. va där ett tag
käkade hennes tacosgratäng :D Den var jättegod :D Jessie är min mästerkock
sen åkte päron till småland för å så småningom drog till skåne...
Sedan senarer på kvällen traskade jag iväg med Jessie igen..och sen var vi mera på kvällen :D
sen gick hon hem. och jag...öh..gick till datorn .

I lördags var det så jäääääkla slöött..shiet slöade hela dagen typ. fick rådamp på Gisela..
Alltså hon städar ALDRIG upp efter sig.blir helt galen . seriöst. ¨
Sen på kvällen kom Cedric :D <3 absolut dagens höjdpunkt. eller veckans. månadens.. ^^ haha osv:D
det var jättetrevligt iaf ;)  även om han sa att jag var "så jävla dum i huvudet" och "en sån jävla idiot" och "dålig mamma" och "kass barnvakt" . Men, det är sånt man får ta ;) haha :D jag tyckte det var kul , man måste vara snäll mot sina medmänniskor och sånt :D hahahah
IAf det var uuuunderbaaart ;) (L)

Och igår (söndag) ringde Becca typ när ja precis vaknat och nästan tvingade mig att följa med henne till liseberg O.o JAg typ var jättetrött, seg och helt pank men NÄNÄ, det vardåliga anledningar att slippa ;)
MEn så jeefla kul det va :D och vad många söta killar vi såg O.o PÅ ETT OCH SAMMA STÄLLE!! helt otroligt. Asså shit vad snällt av Becca att knuffa in mig i den stackars killen som försökte flytta sig _: DUMMIZ
och Nikolaj i colorado ;) Och dom från ett annat land..tre "Män" :| Lite läskiga nästan ;) haha fast vi är trots allt sånna som föföljer folk. diskret av mig också att stå och sniffa på en m'änniska ^^ HAHAHIHI 
 OCH NÄR JAG TVINGADE BECCA ATT ÅKA HÖJDSKRÄCKEN!! hahahahaha
kommer jag aldrig glömma:)
Först lite sådär coolt: NAeh ja vill inte åka den.
sen fortf avspänt sådär: Asså jag mår illa jag vill verkligen inte.
jag: jag åker INGENTING innan du åkt den.
becca: Bra då åker vi inget mer
Ja tvingar henne upp till karusellen. två skyltar: Åkmesar och Våghalsar.
Becca: Jag är INGEN våghals, går in på åkmesar.
jag tvingar henne in i kön. hon kollar på karusellen. livrädd när hop ser hur den släpps ner.
livrädd: Anna DEN tänkler jag INTE åka !!!!!!!
jag: Hade du inte åkt den förut? (för det sa hon innan, lite coolt sådär)
becca: NEJ!

jaaa...sen när vi satt däruppe och skulle släppas..jaa, vad kan man säga. det var kul :D ASG!
xD
det var en trevlig dag :D helt enkelt. Sen sov jag hos becca...jaghade bara lite problem att somna etfersom Becca våldtog mig hela tiden men annars.. tillslut gav hon dok upp :) lucky me och sen sov jag wunderbart ;)


idag har nått underbart skett. Vi har ett nytt tangentboooord !! *hoppar*
och en ny mus :D vi har massa nya saker ;) i'M SO HAPPY.
och imorgon fyller Josse år. mja mja, ska la bli Okej.. inte så himla glad över å gå upp och sjunga och så..men vad gör man inte ;) haha.

Uppdaterat ipod nu med haha ^^ that's very kool indeed

you took my hand
you showed me how
you promised me you'ld be around
uh huh, that's right

i took your words
 and i believed
in everything you said to me
yeah huh, that's right

Det blir väl :)

Kommentarer
Postat av: hauska

HaHaHaHa
Jag våldtog dig inte.... jag bara.. låg där och.. 8-)

2006-06-07 @ 10:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback