uhmuhm

Fan, jag ville ha dig här i all framtid!

I'm ugly on the inside to 



Hao. det var typ längesen jag skrev här. Ja har vart i gbg jue O.o
jag har varit med Cedric och med Jessie.

just nu borde jag göra det dära..idrottsarbetet =( men jag orkar typ inte. redan gjort lite ida ju.
Faeeeen imorron ska vi nog springa 2,8 an.. asså seriöst. jag orkar inte. jag kommer få IG tid. *snyft*
Vill inte. Ahja.. löser sig. finns värre problem i världen. (smart anna)
det mesta är skit right now. men whatever. orka bry sig om sånt. det finns viktigare saker att tänka på. Sova typ..
I just wish it would me more easy
And all I want from you is a promise you will be there (L)

Ohh you don't know nothing bout' me ! biatch
jag lovar allt du tror är fel

   
Doggyyyyh <3<3

U don't wanna hurt me more i don't wanna get hurt

Huh?

Yeah, it hurts
it's tearing u apart.
it hurts so bad


Älskling min ängel

 jag fattar inte typ =/ jag är lessen
men jag är lite glad :)

 TOssingar <3



Kommentarer
Postat av: hauska

vi slapp springa :D:D
lilla os ftw ^^

2006-06-01 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback