and i know that this

 

Now you've got one more chance to make it right
one more chance to show me.
You've got one more chance to hit the spot
one more chance to hold me.

Now you've got one more chance to tell me you're the one.
You've got one more chance to tell me I am not alone.

But, don't ever try to change me.
No don't ever try to place me.
Don't ever try to make me do what you think is wrong or right
But you're allowed to read me.
Yeah you're allowed to breath me.
Cuz you've got a chance to show me you make the sun shine.



Snart kommer becca hit. i guess. jag sitter och typ tänker och lyssnar på musik. har brännt en skiva idag :) Jag tycker om den. lyssnar på lite olika låtar från den.. den är feeeet ;)
den här helgen har varit händelserik. och omskakande. och jag har vart så seg helt igenom den. trots det har saker hänt. jag menar, när man bara segar borde det ju inte hända massa saker i livet. Jag känner inte igen mig själv, för det är så sjuk olika mig. Allting jag gör numera..fast jag tycker inte att det gör så mycket. jag menar, så speciellt hemskt är det ju inte ändå..
Nu regnar det ute! shit, va ju helt soligt nyss. fast jag ville ju ha regn..det är mysigt :)
Allt jag har att säga är shit som är blogg-olämpligt.. Så guess this is end of story.
HA DEEET !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback