i don't wanna know, if you blame me

Kväll / Natt
Orkar inte packa. orkar bara chatta, borsta tänderna och ta bort sminket. knappt ens det men..
Lämnade Cedric vid bussen för nån halvtimma sen..
Han tror att jag inte förstår men det gör jag..vad han än tror.
Jag förstår det mesta och dom flesta, det är det som är grejjen, DOM FLESTA. jag förstår nästan allas sidor så jag vill inte säga för mycket.
Tvivlar han på vad jag känner för honom?
I så fall, i onödan..
Han vet att jag älskar honom. eller tror han att jag går med på dessa konstiga fram och tillbaka svängarna för skoj skull? För att jag tycker det är roligt? för att jag tycker om att va singel några veckor hit och dit ?
Så är inte fallet. jag går med på det för att jag älskar honom. Vill inte vara utan honom!

Fikade med Jenny och Emil nyss.  Emil bjöd på sånadär munkar jag älskar :)
Jag blev faktiskt riktigt glad..
Vi fikade saft med, men sen gick dom och la sig. Så nu är jag ensam uppe..
Men jag ska sova snart jag med. är det tänkt.

Imorgon bär det av. fyra dagar. men kommer hem på tisdag, och planerat att vara med Cedric på onsdag.
hoppas fyra dagar går fort. eller att det blir jättetrevligt däruppe. Grejjen är, att jag tycker ju om att vara där. men nu, kommer det va helt annorlunda. alla kommer vara ledsna, och vi kommer få sova hos nån annan släkting än mormor. och jag känner knappt mina släktingar..eller kanppt, jag känner dom INTE. har inte ens träffat hälften av dom,.. vet några namn men bara typ 4 som jag kan säga vem namnet tillhör, andra har jag nämligen ingen aning om vem som är vem. eller vad dom har för samhörighet med mig.

Nej nu orkar jag egentligen inte skriva mer..så jag låter bli.



Kommentarer
Postat av: Petunion/Cedric

Jag tvivlar inte på dig baby, det är bara så jobbigt ibland, saknar dig jätte mycket. Älskar dig av hela mitt hjärta.

Postat av: Anonym

fjortis

2006-09-11 @ 04:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback